DIVERSITATEA MODALITĂŢILOR DE PROMOVARE A LECTURII LA BIBLIOTECA MUNICIPALĂ „B.P. HASDEU”

  • Genoveva SCOBIOALĂ, manager, Departamentul Marketing

Аннотация

     Trăim astăzi o perioadă când cartea, obiectul principal al activităţii noastre, a fost depăşit întru câtva de alte mijloace media. Chiar dacă se zice că basarabenii sunt mai refractari la tehnologiile moderne, iată că acestea au pus pe deplin stăpânire şi pe noi, mulţi putându-se considera o „generaţie a internetului”. Astfel, internetul ne-a afectat copilăria, furându-ne jocurile în aer liber şi plimbările prin parcuri şi păduri, ne-a furat posibilitatea comunicării directe înlocuind-o cu cea de pe Messenger, ne-a limitat şansa de a ne face prieteni frecventând teatrele sau cinematografele, punându-ne la dispoziţie bloguri şi forumuri şi, în sfârşit, ne-a diminuat pasiunea pentru lecturi, oferindu-ne în schimb multă, multă informaţie, dar nu tot timpul valoroasă şi pertinentă. Totul ar fi perfect însă, dacă ar exista un echilibru între modernism şi tradiţionalism.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2020-06-12
Как цитировать
SCOBIOALĂ, manager, Departamentul Marketing, G. (2020) «DIVERSITATEA MODALITĂŢILOR DE PROMOVARE A LECTURII LA BIBLIOTECA MUNICIPALĂ „B.P. HASDEU”», BIBLIOPOLIS, 29(1), сс. 16-21. доступно на: https://bibliopolis.hasdeu.md/index.php/bibliopolis/article/view/114 (просмотрено: 3декабрь2024).
Раздел
Teorie și Practică

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)